She's so high


sitter man här i soffan en kväll till i underbara Stockholm. Lillgrisen ska ju upp och jobba imorn så hon ligger och trynar i sängen nu. Har haft det så otroligt bra här..så bra att jag inte åker hem imorn heller^^

Satt och funderade förut..sommaren är snart slut. Kan säga att det inte varit den bästa men långt ifrån den sämsta sommaren heller. Ingen är den andra lik. Dock känns det som att den här sommaren tagit mig längst än så länge. Och ju mer jag funderar desto fler anledningar kommer jag fram till varför jag vill flytta från Sundsvall ett tag. Som sagt Sundsvall finns kvar om jag vill komma hem igen :) <3

Dagen gick bra för mig. Jag gick inte vilse och hittade hem igen också även fast jag snurrade runt i huvudstaden själv. Gud vad stolt jag blir över mig själv^^ ..det enda som inte var så angenämt var väl att en duva flög in i mitt huvud när jag gick genom Gamla stan haha!


Ne nu ska jag sova, imorn blir det lite mer shopping och senare när Jennie slutat drar vi till Grönan! :D


Goooooodnatt!


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0