We found our life's been changed .



Såg nyss på VM-finalen..eller förlängningen eftersom jag jobbade större delen av matchen. Rätt lag som vann tycker jag med. Men tycker alltid så synd om dom som förlorar så vill ändå att båda skulle ha vunnit haha.

Till veckan är det sista veckan på Ortviken innan jag får ledigt därifrån i kanske 2 veckor, så antar att det blir mer jobb på Biteline då. Pengar, pengar.


Ja och som sagt Gatufesten är över för denna sommar. Skönt enligt mig. Hualigen man kan göra så dumma saker när man har alkohol i kroppen..Och jag har sagt det förut och säger det igen: Jag ska inte hålla i en telefon när jag är ut. Meeen antar att det bara är att skratta åt eländet. Alkolås på mobilen vore nåt det! Ne uh nu blir det lugnt ett bra tag framöver.

Ne nu ska jag snart sova... Eller kanske se på "Pippi på dom sju haven" först haha :D


Godnatt!


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0