And I'm so so so, so over waiting.


Hemmaaaaa! Dagen har varit bra, kändes som intervjun gick bra också. Trevliga personer som hade sökt samma utbildning. Hoppas, hoppas, hoppas jag blir antagen! Vill inte vara kvar i Sundsvall längre. Finns inget som håller kvar mig nu och nu vill jag iväääääg. Eller hur det än blir så sticker jag ju iväg till hösten, känns skööönt!

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, orkar inte med så mkt mer nu känns det som...

Haha sjukt att jag fortfarande är sliten efter helgen. Sov en hel del i bilen påväg hem men är fortfarande trött :O Jag sjöng lite E.M.D för mamma också. Hon uppskattade det säkerligen :]


Imorn ska jag nog gå och söka jobb. Och en Charmfika blire med! :D


//helena





Inget värt nåt som inte inger hopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0