3 mars 2010


Igår var träningen riktigt jobbig. Först spinning sen core. När jag kom hem låg jag som en död sill i soffan. Uuuh!

Hahah fatta vilken sjuk dröm jag hade inatt. I korta drag: Jag åker till Turkiet själv och bara över dagen för jag inte har råd till nått mer. Tar tydligen en stor färja dit. Träffar Isabelle och Olle där, Isabelle blir hög av nån gas på båten och springer runt som en skållad råtta. Båten blir sprängd av missiler. Vi flyr och hamnar på en strand full med miner. Jag kliver på en mina och spänger bort halva benen. Det gör inte särskillt ont så jag fortsätter att springa. Vi simmar ut till några klippor för att ta nå småbåtar och ro bort från "fienden". Finns inte plats för alla på båtarna. Jag får ta en liten tunn simdyna och simma efter i havet som är fullt av hajar. Helt plötsligt står jag och pratar med Peder (Ida-Maries pappa) som säger till mig att:" Bara så du vet så står du sist på Ida-Maries lista över vilka hon ville ta med sig på båten, därför får du simma efter".

HAHAHA så sjukt!;O Och fatta vad jag blev ledsen när jag fick veta att jag stod sist på listan, blä för dig Ida-Marie!



//helena

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaaaldrig låta dig simma!!!! du står högst upp på min lista! :D:D

2010-03-03 @ 14:53:46
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det hoppas jag verkligen! Hahaha! :D

2010-03-03 @ 16:10:31
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hahaha, hur mar du egentligen jantan min?

Roligt att lasa iaf ;)



KRAM

2010-03-06 @ 01:38:41
Postat av: Helena

Ja det är ju nästan så man börjar undra! Drömmer så sjuka saker, haha! ;D Kramar!

2010-03-06 @ 09:58:34
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0