Hipp, hipp hurraaaa!


Hela dagen igår var bra! :) Började med en sväng på stan och fika med Jennie och sen kikade vi på fotboll i solen.
Mötte upp Lina på stan och åkte sen hem to my place och åt middag med mami. När vi ätit drog vi iväg till Töva för skridskor med Henke, Nisse och Tobbe. Dock nöjde jag mig att stå på sidan och spräcka den första cidern. Jag och skridskor går ju bara inte ihop, hehe!

Vi åkte sen hem och duschade, sminkade oss och gjorde oss fina för kvällens utgång! Lite senare kom Jossan också, sen drog vi till Henri. Innan stan hann vi med en sväng upp till Haga också. Mkt trevligt :D

Innan hemgång blev det Stadshuset, Svenssons och slutligen Allstar där vi rände runt resten av kvällen. Och eftersom det blev min födelsedag efter tolvslaget vart det många fina gratisdrinkar och eldshotar! Haha som tur var delade jag allt med Lina, maha!

Kvällens kommentar: "Ursäkta, inte för att vara oförskämd men du har tuggummi på stjärten!" HAHAHA!

Tack till alla som gjorde min kväll så bra! :)


Lite bilder som togs under kvällen:



//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Thanks for having me babe :D Blir ett nytt plagg när ja kommer upp till sundsvall igen, som du INTE har :) haha!



Om jag flyttar till stockholm kan du få mitt jobb ;) hih PUSSS <3 älskar dig

2010-03-07 @ 20:14:16
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0