Im done tipping on my toes


Igår eftermiddag blev det en väldigt trevlig och mysig middag med mamma på stan. Vi båda hade ju namnsdag så vi firade lite med god mat och ett glas vin.
Senare på kvällen blev det film med V.

Idag har jag varit på stan en sväng. Köpte mig ett par söta jeansshorts och kikade på en present till Jennie som fyller år imorn!:)

Den här veckan har varit en riktig slappvecka. Har nästan inte tränat nått. Men imorn blir det Ego och sen nästa vecka måste jag ta mig i kragen igen.


Bästa känslan idag: när jag fick på mig ett par jeansshorts i strl. 34!! Haha när hände det sist?


NU: Melodifestivalen!




Channing Tatum - grrrrrr! ;)

// helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

MEN VAAA!! VIll du dela med dig av den känslan eller? Skulle behöva den efter denna helg... FAN VAD JAG ÄTIT.. :( Haha :D



2010-03-14 @ 22:17:57
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0