love is really nothing, but a dream that keeps waking me


I fredags mötte jag upp Ida-Marie på stan, vi handlade lite gott till kvällen och for sen hem till mig. Blev tacos till middag sedan agerade jag frisör både på henne och en aning på mig själv hehe! När färgen var ursköljd satt vi oss i soffan med ett glas vin och ost och kex, riktigt myyys!

Lördag var jag ute i Birsta och kikade runt lite sen mot kvällen åkte jag till Lina och vi gjorde oss i ordning för 63 årskalas! Hade otroligt roligt. Kul att få träffa personer man inte sett på nå år. Efter Stadshuset och massa dans blev det lite nattkäk och sedan drog vi, ett helt gäng, tillbaka till Viktor för lite "efterfest". Dock var alla dödens så vi blev inte så långvariga. Efter ett tag tackade Ida-Marie, Bodil och jag för oss och tog en taxi hem till mig.


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0