Någon dag kanske jag kör över dig här utanför


Jag som vart så sjukt trött hela dagen. Kan lätt bli så när man kommer hem halv 6 efter en utekväll, haha! Men nu då? Inte sova tydligen...är trött i huvudet men ögonen verkar inte fatta att det är dags att sova.

Sjukt ont i tårna på vänster fot har jag med, vad gjorde jag igår? Så mkt dansade jag ju inte direkt, men om så ändå var fallet, dansade jag bara på en fot då eller? Men AAAAAAJ! ..kan knappt gå!

Några bilder sen igår:





//helena



He's such a beautiful disaster








Kommentarer
Postat av: jennsan

Whos is? SKVALLER! Smsa ;) hihihihiii

2010-03-22 @ 07:19:30
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0