I'm having fun don't put me down


Grym kväll igår! Jag hade gått och lagt mig i sängen och var redo för John Blund. Men det blev att snabbt kliva upp igen för Lina ville jag skulle med på Aveny, självklart tackade jag inte nej.

När vi var påväg in slog det mig : Är det styrdans där?! Haha och självklart. Jag som inte kan dansa! Men ändå blev jag uppbjuden 4 ggr. Starkt jobbat av mig, inte sant?:D Hade så otroligt roligt! Vid 2 när vi åkte hem var jag helt snurrig i huvudet av alla snurrar hit och dit.


Det går mot vår, jag känner mig som en ny person, har 1000 ggr bättre självförtroende än för 2 månader sen, ser liksom hela livet annorlunda. Jag trivs otroligt bra med mig själv! Tror dessutom jag gått och blivit en liten Yes man woman.



Jag har namnsdag idag!
- det ska firas med middag på stan tonight :)





//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0