and i don't wanna let you know,


Guuuuuud jag har ätit idag så jag tror jag spricker! Känner mig som en övergödd tax eller liknande. Uh! Ska inte äta mer på en vecka. Eller som Jennie och jag säger :" Vi är inga som kan tänka på vikten. Och om vi mot förmodan gör det gör vi det i typ en timme tills vi får syn på en chokladbit och stoppar den i munnen." Haha!


...Salle ringde nyss och ville ha hjälp med något på hans mail. Jo tjena, allt stod ju på engelska, gick fint. Slutade med att han ändå fick fixa själv haha! Jag är bäst.


Kvällen kommer spenderas med massa NCIS-avsnitt och bara ligga på sängen och må bra. För imorn börjar jag med träning och bra mat igen...får se hur jag lyckas bara hehe :]


Inger och pappa kom hem från solen och värmen idag. Fick mig en underbar parfym!



//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Jag åt polly till lunch.... hahaha :D

Btw,den där parfymen luktar fett :D

2010-03-26 @ 11:57:30
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0