Vad som än hände med mitt hjärta..


Igår blev det en långfika på stan med Lina och Ida-Marie. Jens och Christian kikade även förbi en sväng :) När jag kom hem bosatte jag mig på sängen större delen av kvällen. Mina fötter såg ut som jag vet inte vad, så jäkla svullna. Haha men så blir det när man är ute och ränner på nätterna.

Idag har jag en riktig hemmafrudag. Ska tvätta och kanske städa ihop lite här. Sen har jag lovat Håkan en sockerkaka tills han kommer hem så jag får väl ställa mig och baka också haha :P

Om det hinns med åker jag ner på stan och träffar Jennie en sväng med. Imorn lämnar hon mig en vecka igen, blä på dig! :)


Fick förresten världens finaste mugg av Ida-Marie när jag fyllde år! Hahah fin vaaa? :D




//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0