Who can say when the roads meet..



Nu sitter jag här i mitt nya mysiga rum. Eldar doftljus, målar naglarna, äter lite fredagsgodis, lyssnar på Enya och har det allmänt bra. Enya är bra musik. Varken deppig eller för glad. Som mitt humör för tillfället, varken glad eller ledsen. Just nu känner jag bara för att få sitta här på sängen. Det hjälper alltid om tankarna snurrar för fort eller åt fel håll. Bara jag får samla mig en stund kan jag fortsätta som vanligt igen sen.


Senare ikväll åker jag ner till stan och träffar Jennie, älskade vän! :)





"...And who can say if your love grows,
As your heart chose?
Only time...

Who can say why your heart sighs,
As your love flies?
Only time...

And who can say why your heart cries,
When your love lies?
Only time...

Who can say when the roads meet,
That love might be,
In your heart.

And who can say when the day sleeps,
If the night keeps all your heart?
Night keeps all your heart..."
 
//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Ååh vad mysigt du hade det ikv! :D De där godiset såg lockande ut... haha :D Puss babe!

2010-03-06 @ 00:01:39
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/
Postat av: Isa

Fint rum :) Och fattar du vad sugen jag blev pa losgodis nu???? :O Och sist var du tvungen att visa varldens godaste choklad Marabou......!! Jag vill ha!



Grattis i forskott ocksa :D

Olle halsar ocksa!



KRAMAR

2010-03-06 @ 01:41:29
Postat av: Helena



Jennie: Jag veeeet! Haha visst gjorde det? ;) PUSS!!



Isa: Hehe ja det kan jag förstå! ;D

Tack, tack! :) Hälsa tillbaka!



Kramar!!

2010-03-06 @ 10:01:55
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0