Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand.


Gårdagen/kvällen blev riktigt lyckad! Började med att jag åkte till Linn och mötte upp henne sen promenerade vi till Coop och köpte till grillgrejer och sen gick vi vidare till Jonas. Där grillade vi tillsammans med Jonas och Marcus, eller dom grillade väl och vi tittade på haha.

Efter ett tag kom det lite mer folk och vi spelade Yatzy, surrade och hade trevligt!
Det var jag, Linn och ett gäng grabbar som senare åkte ner på stan. Vi hann med Memento och Stads innan det var dags för hemgång. Dock försvann Linn när vi var på Memento och jag blev kvar med killarna, men jag klagar inte haha.

Hur som helst, hade en jättetrevlig kväll igår! Och tack till Jennie som stod ut att skjutsa oss fram och tillbaka. Du är guld värd gumman! :D <3


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0