Do you care, about all the little things or anything at all?..


Sjukt, sjukt, sjukt vad trött jag är! Men det är det värt. Kvällen igår var bra, bortsett från vissa delar .. Men i stort sätt mkt bra :) Vi började hos Håkansson och jag trodde jag var asbra på att jonglera med en fotboll, haha. Vin och fotboll funkar inte så bra ihop tror jag. Sen tappade jag min ring också på vägen ner mot stan.. men bäst som jag är hittade jag den igen! ..efter typ 15 min och mkt tjat från Lina haha!
Mestadels av kvällen spenderades på Stadshuset där vi skakade rumpa och drack en och annan drink.

Ne nu ska jag iväg på en liten åktur sen blir det nog sängen rätt snart känns det som.



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0