High on life.


Lina hämtade upp mig vid 13-tiden igår. Vi åkte och uträttade lite ärenden och till sist for vi ut till Allsta och hälsade på Inger och pappa och fikade lite. Sen var det raka vägen hem för att börja göra sig iordning för kvällen. Klockan 17 började vi vandra bort mot Jonas där det skulle grillas med ett gäng. Så otroligt fint väder var det, nästan lite gatufestfeelings där ^^

När vi kom dit grillade vi, surrade och spelade kubb. Mkt trevligt :)

Efter ett tag begav vi oss upp mot Linn där det var massa annat folk. På vägen ner mot stan svängde Ida-Marie och jag in till Håkansson för att kolla läget och sen blev det Svenssons och Stads.

Hade en otroligt trevlig kväll :) Nu börjar sommartiderna, love it! :D

Men jag har definitivt mått som jag förtjänat idag , haha men det var det så värt. Har typ sovit hela dagen förutom när jag åt middag. Vaknade sista gången vid 20-tiden. Men jag tvivlar inte ett dugg på att jag kommer kunna sova sen ändå haha.


Tog mig en prommis i finvädret nu ikväll också...eller jag gick och köpte chips men ändå ^^




//helena

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

eyy, deadlinen idag ju. hoppas du har funderat klart nu!

2010-05-16 @ 21:25:37
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: Helena

Eyy, jag fick min deadline framflyttad till fredag! B-)

2010-05-16 @ 23:04:36
URL: http://helenaviktorajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0