Hon är inte nåt man får..


Vaknade vid sjutiden imorse och kunde sen inte somna om. Som när det är för mkt tankar som snurrar och man bara tänker och tänker och inte kan släppa det. Så blev det imorse. Omöjligt.

Kanske blir att jag åker till Lina senare och fixar min fina utväxt. Skulle vara ganska välbehövligt känner jag :P

Känner mig lite smått uttråkad för tillfället, så uttråkad att jag ser på Simpsons, haha sjukt!

Och btw...jag ska nog fan allvarligt söka till Bonde söker fru haha! Vem vet, the love of my life kanske finns där? Värt ett försök kanske ;) ..men om jag inte skulle hitta kärleken där kanske jag kan bli TV-kändis genom programmet ist? Jag kanske kan bli lika känd som Anna Anka eller Maria Montazami? Inte fy skamm.......kan hända att jag svävade iväg en aning där. Men man kan ju alltid drömma^^


//helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0