I left my head and my heart on the dance floor.


Godmorgon, eller förmiddag kanske man ska säga. Har nog aldrig sovit så bra men samtidigt så oroligt som jag gjort inatt. Haha vaknade vid fem imorse av att en stor, fet, äcklig mygga satt framför näsan på mig. (Den var verkligen gigantisk!) Uuuuäääh. Först täkte jag döda den, men hur fint skulle det bli på min vita tapet? Så jag låg och stirrade på den tills den surrade iväg ist, hehe ^^ Finns det nåt värre än småkryp? Spec getingar, det är min stora skräck! ..började ju till och med grina och skrika när blomflugor kom för nära mig när jag var liten har jag fått hört. Hehe vilken tönt jag är.

Aja idag måste jag försöka få tag i fröken Nylund och hämta min väska...och på tal om det, har ju en annan väska hos Håkansson också. Gud vad jobbigt. Varför ska jag lämna saker överallt?

Sen måste jag hämta ut tågbiljetterna också. Åker ju till Göteborg på onsdag! Lovely!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0