now it's all up to you.


Följde med Jennie och Daniel till hattparaden i Bergsåker tidigare idag för att kika på Jennie när hon uppträdde. Var faktiskt roligt att se och hon var såååå duktig! :D

Medan Jennie förberedde sig och gjorde sig i ordning kom Daniel på att han ville spela på trav. Han köpte en V75 men vi fattade ingenting haha! Bra där. Jag nöjde mig med att köpa en kokt korv och kolla på alla fula människor i sina hattar ist ^^

Efter uppträdandet var Daniel snäll och skjutsade hem mig. Det tackar jag för! Sen blev det en lång varm dusch, blev lite frusen av att stå där.. och sen har jag inte hunnit med så mkt mer idag.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Får se :)


Imorn blir det fredagshäng på Charm iaf!


Här är lite bilder från idag, dock inte så bra kvalitet men bättre än ingenting!:D




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0