Pretenders.


Imorse frågade Lina om vi inte skulle ta en cykeltur i det fina vädret och why not ?
Jag klädde på mig och började vandra ner mot Håkansson för att hämta min cykel. Lina kom och mötte mig halvvägs med hennes cykel och sen blev jag halvt tvingad att sitta på hennes pakethållare resten av vägen ner. Ajaj, min rumpa är nog både lila och blå nu efter alla gupp och kanter haha! Hatar att sitta på pakethållaren!

Sen cyklade vi upp till Sidsjön. Var meningen att vi skulle gå runt, men Lina hade "råkat" tagit ett par icke så gåvänliga skor. Otur! Så vi köpte med oss en apelsinjuice och banan och satt och surrade på en bänk längst spåret ist, haha latmaskarna. Men det var faktiskt mkt bättre än promenad! Sen blev det fulväder så vi tog och cyklade hemöver till Lina och såg på lite "Andra avenyn" och åt mariekex, hehe. Blir hårdbantning nu fram till sommaren så man vågar visa sig på standen ^^





//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0