Söndag


Jag har haft det otroligt bra i Göteborg, började till och med lära mig staden lite smått, jag med mitt lokalsinne hehe! Det var väldigt roligt att få träffa bror, blir så långt emellan gångerna nu när han bor där nere :(

Vi har iaf shoppat, suttit på ett jättemysigt fik och fikat. Tagit lånpromenader i solen genom staden på kvällarna och ja bara haft det bra. Ville absolut inte åka hem igår. Men finns det mer tid i sommar åker jag nog ner igen! :) Trivdes riktigt bra i Göteborg märkte jag, kanske en stad att flytta till ? Antingen till hösten eller längre fram, inte alls omöjligt!

Idag blir det 80-årskalas för farmor. Ska bli riktigt trevligt :)

Sen ska jag på intervju i Orsa den 14 juni! Dom kontaktade mig från Hälsoturismutbildningen som jag sökt till och ville jag skulle komma dit då. Man kan bla bli massör, styrketräningsinstruktör och spa-terapeut m.m. Utbildningen är på två år.. Så kanske jag flyttar till Dalarna i höst, vem vet :D Lät ju inte allt för fel.

Imorn blir det jobb! Lovely!:)

Bilder från Götet:



//helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0