Turn the lights off.



Igår kväll blev det lugnt vilket betyder att det blir fest ikväll så klart!

Tänkte först att de flesta var lite småtråkiga och inte ville gå ut men igår fick jag en förfrågan av Linn och inte kan man väl tacka nej! :D Sen frågade även Christoffer så får se om vi kan ses på stan ist. Så får jag gå ut med han nästa gång ist. Sen ska ju den grisen utomlands snart så det är inte så synd om han ;)

Ska snart åka till Birsta en sväng. Och sen efter det hem och börja göra sig iordning. Och, som va vanligt, den eviga frågan, vad sjutton ska man ha på sig? Jobbigt :P

Varken Linn eller jag har någon kamera ikväll heller så vi får försöka göra det bästa av situationen och knäppa med våra så otroooligt braiga mobiler. Visar sig hur det kommer gå, haha.


Haha hittade en gammal bild på oss, jag skrattar alltid lika mkt varje gång jag ser den!;D



// helena


Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Men hur fan såg jag ut :O hahahah jag dör :P

2010-05-09 @ 20:21:51
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha xD alla vi ser lika hemska ut! Det är ju det som är det roliga ;)

2010-05-09 @ 21:08:14
URL: http://helenaviktorajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0