Take it off


Igår eftermiddag tog jag cykeln och cyklade iväg till Håkansson. Vi inväntade Ronia som blev tvungen att jobba över och sen åkte vi till Haga till Martinsson där han och Calan höll på att laga middag. Medans vi väntade på mat lekte jag frisör och fixade Ronias hår. Blev så fint sååå haha. Efter ett tag kom Salle också dit så vi blev lite fler middagsgäster. Och middagen hade grabbarna lyckats mkt bra med :)

Resten av kvällen bestod av surr och kortspel..som nog drabbade mig mest eftersom de flesta tyckte om att utsätta mig för diverse saker. Hahaha! Men lite roligt var det med. Jag hade iaf en väldigt trevlig sista april :)


Jennie och jag hemma hos Linn för någon helg sen. (Och förlåt att jag aldrig tog mig ner på stan igår gumman. Men kikar kanske in på jobbet ditt senare idag! :) )



//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

det gör inget vännen! jag älskar dig ändå <3 :) hihi

2010-05-01 @ 12:19:00
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0