Just so you know.


Tog en prommis ner till stan imorse. Lina var snäll och färgade håret på mig, eftersom jag märkt att jag inte är den bästa på det ^^ Sist missade jag ju halva huvudet, hur lyckas jag?

Och sen kom äntligen Isabelle! Gud så jag saknat henne! :D:D:D <3 Men nu är hon hemma efter ett halvår i Australien, Nya Zeeland och Hong Kong. Vi satt och surrade halva dagen och timmarna bara flög iväg. Men det är mkt som händer på ett halvår som man måste berätta^^



//helena






Det känns som jag kommit till en återvändsgränd. Jag hatar att inte veta, jag hatar att inte ens få en liten ledtråd..Hur ska jag kunna ge nåt då? Då kan det lika gärna vara. Jag orkar inte om ingenting är värt ens lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0