Tisdag


Var en sväng till Birsta idag och kikade runt. Men var inte riktigt på humör för shopping, eller fönstershopping får väl jag nöja mig med nu mer ^^

Sen åkte jag hem och lagade mat och bara var, typ som vanligt. Var väl inte på nåt vidare humör resten av dagen eller kvällen heller. Bara allmänt less. Men inte så konstigt kanske.

Aja imorn blir det kanske lite träning. Sen får vi se.. Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Ne nu är det nog sängen snart, godnatt!




"..let it slide
let your troubles fall behind you
let it shine
until you feel it all around you
and I don't mind
if it's me you need to turn to
we'll get by

it's the heart that really matters in the end.."


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0