Fredag


Fredag. Och så sjukt fint väder! Tråkigt att jag måste till Arbetsförmedlingen mitt på dagen bara, blä.
Vad som händer i helgen har jag ingen aning om. Ingen utgång skulle jag tro iaf. Jag laddar inför den 15 ist. Ska bli så himla kul :)

Kanske blir att jag hittar på nåt med Jennie och nå fler ikväll, men väldigt osäkert dock så vi får se :)

3 dagar kvar nu tills min älskade Isabelle kommer hem! Som jag har längtat! :D

Funderade på att sätta mig ute på balkongen en stund nu innan jag måste ner till stan...men näsan och kinderna är fortfarande lite småröda efter gårdagens solning så kanske är bäst att låta bli ? hehe så kan det gå.


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0