I'll run away

Ne men en lista såhär på söndagskvällen kanske..


Visste du..


att jag vill ha sommar nuuu!
att jag har en underbar vän som kommer hem imorn efter 6 månader ifrån mig!
att min senaste kyss ..ehm ja, pass!
att jag lyssnar mycket på musik, just nu: Lisa Ekdahl - Hon förtjänar hela himlen
att jag funderar på att slå på en film och sova snart.
att jag pratar med mig själv när jag har tråkigt.
att jag inte gillar sånt jag inte förstår mig på.
att min första riktiga kyss var hemsk, haha!
att kärlek är någonting jag inte kan leva utan.
att jag gillar känslan efter ett sjukt jobbigt träningspass.
att jag alltid kommer att vara den jag är.
att jag är förälskad i min framtida man, som jag inte riktigt vet namnet på än?
att sist jag grät var väl när jag såg någon sorglig film, tönt som jag är ^^
att min mobiltelefon är lite cp ibland.
att när jag vaknar på morgonen studsar jag upp som en sol och ner som en pannkaka!
att innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna? Kan ju kännas lite ofräscht annars..
att jag just nu tänker på..skulle du bra gärna vilja veta va!?
att i morgon kommer jag att träna bla..
att jag hoppas att jag kommer få ett jobb snart.
att jag verkligen vill leva ett långt och lyckligt liv och inte dö i förtid, vore ju lite tråkigt kanske.


Godnatt från mig!





Hmm konstigt det där..och ja inte vet jag.

//helena




Kommentarer
Postat av: josiefin

Hördu ja tar o snor denna av dej jag :D

2010-05-11 @ 23:51:01
URL: http://josiefin.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha ja do it! :D

2010-05-12 @ 10:31:34
URL: http://helenaviktorajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0