Laughing in the open air, have yourself another dream, tonight.


Då var jag hemma i Orsa igen. Har haft en underbar vecka i Sundsvall och fått träffa alla mina fina. Veckan avslutades med utgång tillsammans med tjejerna! Otroligt trevligt.

Vi började hos Lina i hennes nya fina lägenhet och sen åkte vi ner mot stan till Jonas där det var lite mer folk och till sist blev det All Star.

Igår innan jag skulle hoppa på tåget åkte mamma och jag och hälsade på mormor. Hon mår inte så bra nu, men det värmde att hon kände igen mig nästan innan hon ens hann titta på mig. Söta lilla mormor :)

Tågresan hem var rätt seg, och man mådde väl som man gjorde haha! Men när jag klev på i sista tågbytet satt även Marie, Sandra och Erik i samma vagn så jag fick tack och lov lite sällskap. Sen hämtade Jonas oss på stationen så jag slapp åka buss. Tur man har såna underbara vänner!

I lördags:








//helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0