And I'll make a wish, take a chance, make a change.


Ledig idag, nice nice. Och jag sov alldeles för länge kan jag säga..men har vart trött hela veckan så var nog rätt välbehövligt :)

Sen tog Mia och jag en långpromenad i vintervädret och snackade lite skit, mkt trevligt!...Det är faktiskt lite mysigt att snön kommit nu och jag känner nästan en längtan efter att få lära mig åka skidor! ..eller jag har ju åkt förut och ett tag var jag ju rätt skaplig men sen gav jag upp, dumt nog. Så i vinter tar vi nya tag. Jag ska bli bra!!

Imorn är det Yoga,...kan inte säga att jag känner mig jättepeppad. Eldandning är inte min grej..typ sitta och hyperventilera genom näsan i fler minuter. Varför då liskom? Blir ju bara yr!


Ne nu blir det plugga och spela gitarr!




// helena



Dagens konstaterande : ...jag borde köpa fler strumpor! (mehehe ;) )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0