eye to eye, cheek to cheek ..


Lördag idag.. Ikväll blir det nog fullt ös medveslös. Haha kan behövas nu känner jag. Blä.

I torsdags kväll var Johanna och jag över till Campus för att umgås lite med skid-folket innan dom sticker iväg till Vemdalen och LIA. Mkt trevlig kväll men mkt tråkigt att dom åker.

Sen igår hade vi "examen" i affärsmannaskap. Skönt att ha det gjort och min grupp fick VG så jag är jättenöjd. På kvällen blev jag bjuden på middag, världens godaste stuvade makaroner ;) Efter det blev det film-mys...


Måste boka resa hem till jul också..Snart jul ju, helt sjukt. Och det betyder ju självklart Stadshuset på juldagen ;) Nyår då? Alla förslag är välkomna!



// helena



"Puss!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0