Fredag.



Igår kväll tog jag en sväng ut på "byn" en fortis medan jag väntade på att Mia skulle komma och hålla mig sällskap. Vi såg film, poppade popcorn och snackade skit. Myyyys.

Sen somnade jag inte förrän rätt sent, hade för mkt som snurrade i huvudet på mig. Ovanligt eller hur?

En störande grej var att jag började tok-hicka precis innan jag skulle sova. Och det första jag gör när jag vaknar är att börja hicka igen. Vad är felet? :P

Sen blev det yoga imorse men hade verkligen ingen motivation, blev nästan lite tjurig där ett tag för att yoga-läraren sa åt oss att koncentrera oss och ta i och jag ville verkligen inte haha ;D

Men nu är det helg iaf... Vet inte riktigt vad jag ska göra av den. Men ikväll blir det nog att mysa till det och kika på Idol borta på Storgatan. :)


// helena



Don't look away, don't run away, baby it's only life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0