Jag heter Evert och jag har en groda i fickan.


Det var datalektion på schemat idag. Rätt skön dag, fast aningen seg. På slutet av dagen arbetade vi med grupparbetet, eller kikade igenom det, rättare sagt. Affärsmannaskap och att starta eget är verkligen inte mitt område, jag har verkligen mkt att lära. Sitter som en fågelholk på lektionerna haha. Tur jag hamnade i samma grupp som två mer erfarna personer iaf! :)

När jag kom hem från skolan idag la jag mig på sängen och tvärslocknade, efter ett tag kikade Oscar förbi så jag vaknade till. När han gick tänkte jag att jag skulle börja plugga och göra lite nytta. Blev det så? Ne. Jag somnade om till klockan 18. Smidigt, får se om jag kan sova inatt hah.

Imorn är det Affärsmannaskap igen sen helg! Låter som det ska bli någon halloween-fest, nice!


Nästa vecka väntas Stockholmsresa med bla Hälsomässa och kryssning. Kommer bli hur bra som helst! ;)


Ne nu ska jag bädda ner mig i sängen, Godnatt!



 
"..Blivit sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
.."



//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0