lend me your ear and I'll tell you about the things I fear baby.


Måndag..ganska bra måndag faktiskt :)

Började dagen lite halvsnurrig...stod och sminkade mig framför spegeln så tänkte jag ta pudret och pudra ansiktet...men vad gör jag? Jo jag tar rouge. Fint med en knallröd näsa och halva kinden... så då var det bara att börja om ^^ Jag och tidiga mornar går inte ihop!

Ikväll har jag vart en sväng upp till grannen och sett film...en jädra konstig film måste jag säga haha. men men.
Sen när jag kom hem igen hade killarna bakat kakor och gått upp och lagt en på mitt nattduksbord. Dom är ju för söta! :D

Ne, nu är det dags för sängen så man orkar upp imorn. Godnatt!




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0