Söndag.

Igår var det fest här hemma hos mig. Vi sjöng singstar, spelade "med andra ord" och hade det himla trevligt! Och Mia tyckte jag sjöng så fint på singstar att hon trodde jag gick estet på gymnasiet. Tack älskade vän för det ;)

Som sagt en mkt trevlig kväll med bra människor! :)

Idag har jag och Johanna bakat. Hon gjorde knäck och jag gjorde kärleksmums. Vi var riktigt duktiga tycker jag. Sen har jag lagat mat och gjort några matlådor så jag klarar mig ett tag. Och nu ikväll pluggat och spelat lite gitarr.

Sjukt trött är jag..blir tidig kväll ikväll..
Jag igår:



"..Will you tell me once again
How we're gonna be just friends?
If you're for real and not pretend
Then I guess you can hang with me.."


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0