Omvärdera mig, raring.


Då var vi hemma från Sthlm. Otroligt bra resa med kryssning, studiebesök på bla. Sturebadet, boende på hotell (hotellfrukost!!!) Och massa skratt och trevligheter. Men tror alla i klassen ändå var rätt nöjda över att vara hemma i lilla Orsa igen.

Jag hann knappt lägga ner huvudet på kudden innan jag somnade igår, skön...t! Sen fick jag några fylle-sms under natten. Känns bra att det inte bara är jag som kanske inte ska hålla i telefonen när jag dricker vin haha!

Idag måste jag gå och handla lite och städa ihop en aning här hemma för ikväll har jag tagit på mig att fixa fest! ;)


Ne dags att kliva upp och göra nån nytta!


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0