Onsdag


Nu är det två dagar kvar sen har vi "examen" i affärsmannaskap. Måste säga jag och min grupp gjort det bra med vårt arbete på 20 sidor. Vårt företag är bääääst ;)

Idag efter skolan gick jag hem till Johanna med henne och Mia och såg på lite OTH-avsnitt och tog en promenad med Moris. Vi höll nästan på att blåsa bort där i snöstormen ett tag och Moris käkade snö så han nästan kräktes..lillknäppisen.

Imorn är jag ledig..eller har självstudier så ska plugga in redovisningen till på fredag. Men det blir nog inga problem. :)

Och på fredag ska vi supa oss fulla! Iaf Mia och jag. Både för att fira och sörja haha.

Ne nu vill jag det ska bli vårtermin så vi får börja med massagen. Kommer bli tuffa 4 månader sa Margaret (vår lärare). Vi kommer se muskler vi inte trodde vi hade och vi kommer få bort gäddhänget! Blir ju perfekt för mig det! ^^


// helena




"..you're the best i ever had. but you're not mine and i'm not yours.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0