The night is here and the day is gone, and the world spins madly on.


Nu är det helg. Japp redan, skönt.

Idag efter skolan tog Kakan, Johanna och jag en välbehövlig promenad ner till sjön och knäppte lite kort som vanligt ^^

Efter det blev det middag och lite yatzy med grabbarna. Men bara en omgång, sååå kul med yatzy är det inte ;) ..och självklart vann jag inte. Men "otur i spel tur i kärlek" säger dom ju. Så vart är min kärlek nånstans då kan man ju undra haha?

Alltså jag är så jäkla sugen att plocka ner gitarren från väggen och börja spela igen...men det är nåt som tar emot. Kan det vara talangen som saknas? mehe.

Johanna och Kakan försöker gå på vatten ;)



Imorn blir det nog en sväng till Mora.


Godnatt!


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0