Tisdag.


Seg tisdagkväll. Imorn har vi tenta, får se hur det går, förhoppningsvis bra :)

Sen är det helg. Typ iaf. Vi har självstudier, helt okej.

Ne kanske ska plocka ner gitarren från väggen? Undrar hur många gånger jag sagt det nu.. men nu ska jag faktiskt spela lite.


Det är en jädra tur jag har mina tjejor! :) <3




"..Du går genom stan som om ingenting har hänt
lika verklig och vardagligt snygg som igår
Kom inte för nära, du vet hur det blir
Nu har jag mitt och du ditt revir.."



//helena

Kommentarer
Postat av: Johanna

va kul att vi alla har olika hårfärger :)

2010-11-16 @ 22:15:14
Postat av: helena

haha ja jag såg det! :)

2010-11-16 @ 22:23:03
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0