Jag är en av alla dom som skrivit ner sin hemlighet för många gånger. Minst hundra gånger om.



Så var det söndag. Trött söndag. Men bra söndag.

Som sagt det var fest här hemma igår. Det kom både folk från klassen och från de andra utbildningarna och vi var ett bra gäng :) Folk sprang runt och spelade på min gitarr och vi spelade kort och hade trevligt. Mkt lyckad kväll!

Idag har jag städat, städat, städat typ hela förmiddagen. Sjukt mkt glas att diska och flaskor att plocka men nu är det renare än på länge i vår lägenhet. Eftersom det var "min" fest så lät jag Kakan och Oscar få sova ut medans jag sprang runt med damsugaren och skurhinken. Ibland ska man ju vara snäll också^^

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske får lite besök. Annars ska jag bara ta det lugnt, kanske plugga lite.




// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0