hard enough to know, what I really want.


Så då var det helg! Nice baby nice. ...Fast plugga måste jag ändå.

Vi hade tenta idag, haha pinsamt vad dåligt det gick för de flesta i klassen. Tur det inte var en så betydelsefullt tenta iaf ;)

Så ja kvällen får gå till att plugga. Har tänt lite ljus och myst till det riktigt så det ska bli lite mer motiverande att öppna boken.. Dock lär jag ju somna ist haha.

Var till Vårdcentralen idag, IGEN. Men den här gången fick jag träffa en riktig läkare. Så har fått tagit blodprov (uhuuu hatar blodprov!) Och får svar om nån vecka hur det står till med mig..Äntligen.



Ne nu ska jag skynda mig att plugga så jag kan lira lite gura sen! ^^


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0