Who says I can't get stoned? Plan a trip to Japan alone. Doesn't matter if I even go. Who says I can't get stoned?


Började morgonen med att gå med Johanna till skolan och lämna det vi bakat till försäljningen, knäck och kärleksmums...får nästan lite ångest över hur mkt kakor det finns här hemma nu. Ska nog bjuda bort allt så jag själv slipper äta och få dåligt samvete haha...säger jag som nyss klämt i mig en pizza! Maha! aja..

Sen gick vi och tränade och guuuuud så skönt det var! Varför har jag inte börjat om med träningen tidigare? Ska nog gå och träna efter skolan imorn med.

Vid ett var det möte med ledningsgruppen på skolan och sen 18-20 hade vi föreläsning om rosenmetoden...Intressant men jag tyckte nästan det var lite läskigt. Övervägde nästan där ett tag om jag skulle våga låta Johanna ta i mig när vi skulle "provbehandla" varandra eller inte...var ju rädd att börja stortjuta, man vet ju aldrig haha. ;o


Ne nu tror jag faktiskt snart jag ska lägga mig och sova. Är dööötrött..


//helena


Hm .. frågan är ju hur jag tänkte där? Ne jag ska nog lita liiite mer på min magkänsla kanske : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0