Tisdag.


Tror ni jag känner mig något hurtig nu eller? Nå jävulskt kan jag säga! ..fast lite mer död ändå ^^

Vi började dagen med ett pump-pass sen direkt efter boxing. Sen hem och åt lunch och sen discodans. Haha sjukt kul. Men det var inte riktigt min grej. ..iofs tyckte jag typ alla flaxade åt olika håll men vi var duktiga ändå tycker jag ;)

Sen gick vi till skolan och hämtade tågbiljetterna till Sthlm. Vi åker ju som sagt till huvudstaden imorn för lite kryssning, hotell, besök på Sturebadet, besök hos Kerstin Florian och massa annat skoj med klassen. Och kommer hem vid 22-23 på fredag kväll. Kan ju inte riktigt klaga på denna skolvecka.


Ne nu ska jag nog laga mig nån middag sen packa väskan. Sen får vi se :)



"..Men bryt inte ihop nu,

du är bara en av många människor jag drömt om.

Och du kan inte fånga Mig

och jag kan inte fånga Dig

för Jag vet att hela stan vill ha Dig.
."


//helena

Ps. Jag älskar Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0