A journey to a place unknown.


Godkväll!

Idag var en rätt jobbig men ändå rätt rolig dag på skolan, vi hade grupparbete i kost, rätt intressant.

Efter vi slutat gick jag och hämtade mitt mobila bredband. ÄNTLIGEN! Vad sjutton har det suttit i, fel att skicka det till mig på en gång? Sjukt irriterad men skönt att jag fick det till slut.

Sen blev det en långpromenad med Ida, Elin, Marie, Linda, Ylva och Moris som sprang runt med träd i munnen, haha. Otroligt skön och mysig promenad i kvällssolen.

När jag kom hem igen så blev det tacos med Oscar, Kakan och Erika som är här och hälsar på några dagar :) Bra avslut på denna dag.


Läste precis systerysters blogg och hon hade lagt ut lite bilder..fick mig att längta så otroligt hem till Sundsvall, nästan så jag började nö-grina (som Kakan säger ;) ). Ska bli så skönt att få komma hem och krama om alla där hemma. Men bara en vecka. Tror ärligt talat inte jag skulle klara av att vara "hemma" där längre än så. Skulle nog få för mkt myror i brallan och bara vilja åka tillbaka haha!...och det är väl en jädra tur :)


Kvällspromenaden:



//helena

Kommentarer
Postat av: Kakan

Haha det heter ju nö-grina! ;D

2010-10-20 @ 20:47:11
URL: http://carolinethedback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0