Call me.


Slapp dag idag. Men rätt skönt att vara ledig :) Har städat lite här hemma och cyklat och handlat. Sen hann jag inte vara hemma så länge innan Jonas kikade in och frågade om jag ville med ut och gå med han, Erik och Johanna. Fint väder så why not? En riktigt skön promenad ner till sjön blev det. Och jag kunde inte låta bli att ta fram mobilen för lite kort. Tror jag alltid knäpper nåt kort nere vid sjön. Så sjukt fint där!

Kakan och Oscar möblerar btw för fullt här hemma och gör det riktigt fint. Like like!


Ne, nu ska jag snart klura ut vad jag ska äta sen blir det spel nere hos grabbarna :)


Jonas tog kort på Erik, mig och Johanna nere på sranden. ( hahaha kolla erik ;D )




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0