Stranger.


Har varit en bra dag idag..på nåt konstigt vis. Jag menar det är måndag? Och världens huvudvärk.
Sen råkade jag uttrycka mig lite fel imorse när vi precis börjat så typ alla skrattade plus att läraren pikade hela dagen. Kuljul, men den bjöd jag på haha! Min hjärna brukar ofta fungera lite halvtaskigt så ^^

Som sagt världens huvudvärk idag men har ändå gjort lite nytta när jag kom hem efter vi slutat. Tvättat och gjort musli....haha ja , var väl det enda men det fick duga.

Funderar på om jag ska orka mig upp imorn innan vi börjar 8.30 och gå ut och gå...hm. Skulle behövas. Tur Oscar och Kakan sover hos Oscar inatt iaf så dom isf slipper mitt morgonhumör. Det är inte det bästa tidigt på morgonen kan jag lova ;)


Avslutar med en glad och nöjd Helena som besökte bror i Göteborg i somras, ta mig tillbaka!




Håll tummarna att jag orkar ta mig ut på promenad imorn nu då!

Godnatt!


//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

HÅLL HÅLL!

2010-10-12 @ 11:28:41
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0