En räddare i nöden.


Måste plugga, ja jag vet! Men ska bara ladda lite sen ska jag ta tag i boken, promise! Hua usch denna jobbiga kurs.. ( mahah rimmade ju nästan såg jag nu ) Ajaaa trött i huvudet, märks det? Har haft grupp- och individutveckling hela dagen idag. Ska ha det i 3 veckor framåt. En mkt nyttig kurs måste jag säga.


Nu har jag btw kommit på EN TILL grej jag vill göra. Jag vill utbilda mig till instruktör av nåt slag, kanske spinning - eller aerobicsinstruktör? Låter inte helt fel va? Håller på att planera lite... S.A.F.E har utbildningar i Stockholm och Göteborg. Om jag flirtar in mig med bror får jag säkert bo hos han om jag ska ta utbildningen i Göteborg. Hehe. Hur bra som helst! :D Åh vill göra det nu! ..dock kostar det lite pengar men det hinner jag spara ihop på 2 år (när jag gjort klart denna utbildning), inga problem. Och då är jag certifierad massör, licensierad styrketräninginstruktör, spaterapeut, har fått en guidutbildning och förhoppningsvis (till sommaren) bartender haha. Många järn i elden. Men det är bra med olika mål! :)


Ne nu MÅSTE jag pluggaaahh!!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0