Ett öga för ett öga. Ja, det heter väl så?


Igår på dagen blev det plugg en stund...och sen eh ja.. Efter det åkte jag hem till Lina där även Ida-Marie var så vi surrade på lite. Och senare på kvällen blev det middag hos pappa och Inger, mkt trevligt :)

Idag har jag hunnit med en hel del måste jag säga. Först blev det stan med Inger sen åkte vi till Birsta för att handla mat. Sen kom Jennie och hämtade mig och vi åkte till stan igen och tog en fika. Efter det åkte jag ut till Birsta igen för att gå på IKEA med farmor och pappa. Sen åkte vi ut till Allsta och blev bjuden på fika och sen åkte jag hem. Och nu har jag umgåtts hela kvällen med mamma :) Haha gäller att försöka hinna med allt när man väl är hemma i Sundsvall!

Och imorn blir det CHARMHÄNG! Otroligt efterlängtat! :) Vad som händer på kvällen får vi se. Blir nog utgång på lördag iaf.

Ne nu ska jag se Scrubs sen soooova. Godnatt!


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0