been workin' on it for some time.


Då var jag hemma i Sundsvall! Känns bra :) ..än så länge haha. Har en känsla av att jag kommer längta hem till Orsa så fort jag får tråkigt här hemma. Dock är det väl inte så stor risk att jag ska få tråkigt eftersom jag ska umgås med nära och kära så gott som hela veckan.

Lina kom till mig igår kväll och vi åt vindruvor, kikade på Beck och surrade en massa tills det var dags att sova. Fast jag hade lite sömnsvårigheter...först blev det för varm för Lina låg och trängdes haha. Sen fick jag en jäkla värk i svanken...skitkonstigt vet inte alls vad det var? ;o Men det slutade iaf med att jag tog min kudde och täcke och la mig i soffan och somnade strax före 02.30. ...var lite död imorse när väckaren ringde 07.00.

Sen blev det affärsmannaskap fram till lunch sen drog vi iväg mot Sundsvall. Resan gick mkt smärtfritt, vi satt och surrade och gal med till musiken. Haha tur det bara var vi i bilen ;)

Nu sitter jag här i vardagsrummet med mamsen och ser tv och myser :) Imorn ska jag umgås med några av mina favoriter hela dagen och hela kvällen. Gött! :D

Hittade en bild på mamma och mig sen i somras på tåget mot Gbg. Vad gillar ni ramen och våra miner haha? ;)





//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0