Gubben i lådan.


Orkar knappt skriva blogg ikväll känner jag...

Dagen har varit bra, trots att jag absolut inte orkade kliva upp och gå ut och gå imorse ^^ Men imorn har jag lovat Elin så då har jag inget val. Det är nog det som krävs för att jag ska kunna dra mig upp ur sängen.

Som sagt, bra dag. Men väldigt mkt att ta in ...höll nästan på att börja lipa på lektionen idag. Inte så konstigt dock, grinmaja som jag är haha.

När vi slutade gick jag hem och lagade mat med Kakan och Oscar. Kunde knappt bete mig men det blev ju mat ändå. Avslutade kvällen med en kvällspromenad med Mia och Elin..och söt-Moris så klart :D



Ne nu är det sängen! Goooooooooooooooooodnatt!


// helena


Ida-Marie skickade en länk till mig nu som påminde om en av dom roligaste veckorna i mitt liv... åh guuuuuuud vad jag saknar det! Olyckligt kär tror jag det kallas haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0