How do you know?


Godkväll!

Har haft en mkt bra helg. I fredags kom Inger, Pappa och Lina hit och hälsade på. Vi gick ut och åt, pratade och skrattade. Sen åkte vi och bowlade. Och bara för jag sa jag skulle spöa skiten ur dom så kom jag naturligtvis sist! Ska nog vara mer ödmjuk nästa gång ;) Sen sov Linis här medans Inger och pappa tog in på Hotellet här i Orsa. Sen åkte dom hem igen igår.

Känner nu att jag har ganska mkt hemlängtan, uhuu!!

Idag har jag pluggat lite så jag fått undan en del, känns skönt. Nu kan jag koncentrera mig på enbart tentan..som jag SKA klara!

Ne nu ska jag ta mig en kopp te, sätta mig framför tv:n och känna lugnet. Imorn är vi lediga också, nice baby nice! :D Kanske blir en sväng till Mora med Kakan och Oscar, vi får se! :)


//helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0