Kan inte minnas vem jag var igår.


Söndag idag. En bra söndag...och en rätt slö söndag haha. Har inte gjort så mkt. Men nu måste jag nog städa ihop lite så inte Lina får en nysattack av allt damm när hon kommer hit sen...ne så farligt är det inte. Bara nästan.

Försöker planera in min vecka i Sundsvall nu så gott det går också. Tisdag kväll är iaf klar. Då ska jag äntligen få träffa Jennie, känns som det var år sen jag träffade kvinnan nu. Fredag är också klar. Sen har jag massa andra planer med så klart, men det får nog bli som det blir. Eller ja, kanske utgång fre eller lör? eller varför inte båda dagarna? ;)

Imorn är det affärsmannaskap på schemat, håller tummarna att det är en givande kurs.

Sen hem och packa :)


Åååh det är så fint här i Dalarna, love it!



Ne, dammsuga var det!

// helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0